Mijn Lifestyle

De opdracht was om een persoon die dicht bij je staat te vragen om een verhaaltje over je Lifestyle te schrijven. Ik heb twee goede vriendinnen van mij gevraagd te beschrijven hoe ik leef en, wat zij denken, ik belangrijk vind in het leven. Hieronder volgen de twee verhaaltjes. Ook altijd leuk om zulke dingen over jezelf te horen!

1.
‘Er zijn dingen waar ik verstand van heb, maar lifestyle is er absoluut niet eentje van. Toch ga ik een poging doen om de lifestyle van mijn goede vriendin Daphne te omschrijven. Aangezien ik haar al 7 jaar ken, zou dat toch wel moeten lukken. Al zolang ik haar ken, staat sport centraal in haar leven. Daphne is erg sportief. Ze schaatst, tennist en loopt hard. Deze sportiviteit is terug te zien in haar kledingstijl. Daphne draagt vaak gympen, een hip shirt of een leuk vest. Je zult haar niet snel op hoge hakken of in een tuttig jurkje zien. Verder is Daphne heel creatief. Ook dit is terug te zien in haar leven en kledingstijl. Ze is erg goed in tekenen en schilderen. Ik ben dat helaas niet, maar we vinden het wel leuk om samen kleding te shoppen in tweedehands winkeltjes of in het buitenland. Afsluitend vind ik dat Daphne deze twee eigenschappen goed weet te combineren tot een eigen lifestyle.’

2.
‘Toen Daphne vroeg of ik iets wilde schrijven over haar persoonlijkheid en kijk op het leven, wilde ik dat graag voor haar doen. Daphne is namelijk een goede vriendin van mij en ik ken haar goed. Ze is een lief en zorgzaam persoon. Bijna altijd vrolijk en vooral flexibel; als het niet rechtsom kan dan maar linksom. Ook is ze erg creatief en weet ze van alledaagse dingen iets unieks te maken, net weer anders. In het dagelijks leven vindt Daphne familie en vrienden heel belangrijk, ze is er altijd voor hen. Daarnaast vindt ze het belangrijk dat ze doet wat ze leuk vindt; de rest komt later wel. En iets doen wat niet leuk is hoort er af en toe ook bij, dat vindt ze ook niet erg, ze blijft positief. Maar als het aankomt op studiekeuze en uiteindelijk beroepskeuze dan moet het vooral leuk zijn. Ze is ambitieus en als ze ergens voor kiest dan gaat ze daar ook voor. En daarom hoop ik dat Daphne nu haar plek gaat vinden, want dat gun ik haar!’

Dankjewel lieve vriendinnen!

Leave a Reply

